Potrivit prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 70/2020, care modifica Legea nr. 1/2011, legea educatiei nationale si a Hotararii Guvernului nr.435/2020, cei care doresc emiterea unui card de transport nou sau incarcarea unui abonament lunar gratuit pentru elevi trebuie sa se prezinte la orice punct de vanzare al RATBV S.A. cu urmatoarele documente:
In cazul elevilor care au carte de identitate: carnet de note vizat pentru anul scolar 2020/2021, cu toate datele completate la zi; carte de identitate; cerere tip completata (se gaseste la toate punctele de vanzare);
In cazul elevilor care nu au carte de identitate: parintele/tutorele sau reprezentantul legal al elevului se prezinta la punctul de vanzare avand asupra sa carnetul de note al elevului, vizat pentru anul scolar 2020/2021, cu toate datele completate la zi; cererea tip completata (se gaseste la toate punctele de vanzare); cartea de identitate a persoanei care solicita abonamentul pentru elevul in cauza (parinte, tutore, reprezentant legal).
Dupa prima incarcare la un punct de vanzare, prelungirea valabilitatii abonamentului se poate face si online.